.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبرهای تازه صالحی درباره نیروگاه بوشهر

وزیر امورخارجه اعلام کرد: تمام سوخت موردنیاز نیروگاه هسته ای بوشهر تامین شده و درحال آزمایش است.

علی اکبر صالحی که به عنوان نماینده رئیس جمهوری در دور سوم سفر به استان بوشهر وارد شهرستان دیلم شد افزود: در رآکتور این نیروگاه نیز بسته شده و همه چیز آماده و مهیا است ست تا در آینده نزدیک برق تولید شود.

وی اظهارداشت: در شش ماه گذشته بسیاری از بخش های مهم این نیروگاه مورد بهره برداری قرارگرفته و بسیاری از فعالیت ها شروع شده و دیگر واحدها نیز درحالت آزمایش برای بهره برداری نهایی اند.

وزیر امورخارجه پیشرفت امور این نیروگاه را بسیار مطلوب و رضایت بخش دانست و گفت: با طرف روسی ارتباط مستمر وجود دارد و با تعامل و همکاری متقابل کار را به پیش می بریم.

وی همچنین استان بوشهر را از قطب های علمی و اقتصادی ایران دانست و افزود: با سرمایه گذاری ها و تلاش هایی که برای رشد و توسعه این استان صورت گرفته در ده سال آینده شاهد تحول این استان و رونق گسترده آن خواهیم بود.

صالحی با اشاره به اینکه استان بوشهر حافظ مرزهای آبی و همچنین مدافع ارزشهای ملی، اقتصادی و علمی بویژه در زمینه علوم، فنون و صنایع دریایی، هسته ای و نفت و گاز است،گفت: روحیه اعتقادی، مذهبی و انقلابی مردم این استان آنان را زبانزد همه ملت ایران کرده است.

وزیرامورخارجه اظهارداشت: دولت دکتر احمدی نژاد برای رونق بیش از پیش این استان و بهره مندی از توانمندی های آن برنامه های بسیار مهم و گسترده ای دارد.
شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر قراردارد./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.